Retourenbeleid

HomeRetourenbeleid

Onze spelregels voor retouren

Mag ik een besteld product zelf retour sturen naar de leveranciers waar jullie mee samenwerken?

Wij staan voor gemak voor winkelier en leverancier. Omdat je het product bij ons hebt gekocht, nemen wij de verantwoordelijkheid en handelen wij het met jou af. Het is dus niet mogelijk om zelf je retouren te regelen met de partijen waar wij mee samenwerken.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Geen probleem, jij ontvangt zo snel mogelijk het juiste product. Meld dit wel meteen, uiterlijk binnen 24 uur. Dit doe je door ons te bellen op 088-888 77 00. Vervolgens hebben wij foto’s van het product nodig, de verpakking en pakbon, zodat wij kunnen gaan werken aan een oplossing om weer een glimlach op je gezicht te krijgen, want die staat je goed. Is het terecht, dan betaal jij geen verzend of bezorgkosten. Dat vinden wij wel zo netjes.

RMA-procedure van METAFOX?

RMA staat voor Return Merchandise Authorization. Via ons RMA-module in je account kun je een aanvraag doen om één of meerdere producten terug te sturen. Je kunt dan kiezen in welke vorm je terugbetaald wilt worden:

  • Product laten vervangen
  • Bedrag crediteren
  • Shoptegoed ontvangen

Nadat wij groen licht hebben gegeven voor je aanvraag, ontvang je een RMA-nummer ter bevestiging. Stuur de producten zo snel mogelijk weer terug.

Kom je er toch niet uit?

Bel ons dan op en zorgen wij ervoor dat je op een fijne manier jouw product kunt retourneren. 

Winkelwagen
Inloggen / Registreren

Nog geen account?

Account aanmaken
Product Categorieëns
Follow:
Cookies
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Akkoord Meer info