FAQ

HomeFAQ

Vragen over bestellen?

Hoe plaats ik een bestelling?

Op ons webshop kun jij iedere dag zolang jij wilt je uitleven. Met een account op zak heb jij toegang tot meerdere leveranciers op 1 platform. Door de krachten te bundelen van leveranciers, is de kans het grootst dat jij bij ons jouw nodige producten kunt vinden.

Geen toegang tot je laptop op het moment? Geen probleem, wij hebben het voor jou extra makkelijk gemaakt. Bel ons op of stuur via de chat jouw bestelling door en wij gaan het in orde voor je maken. Hou er wel rekening mee dat je ten alle tijden een account nodig hebt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw en ons administratie klopt.

Kan ik een bestelling aanpassen of wijzigen?

Alle bestellingen die bezorgd worden door externe partijen zoals PostNL kunnen tot 15.00 uur aangepast of gewijzigd worden. Dit kan je alleen doen door contact op te nemen met ons klantenservice en een van ons serviceheld gaat jouw bestelling wijzigen of aanpassen. 

Gaat het om een bestelling dat valt onder de optie vandaag besteld, vandaag bezorgd. Dan is het aanpassen en wijzigen niet mogelijk. Waarom?

Wij willen dat jouw klant tijdig geholpen wordt en jij geen nee verkoop hebt. Dat kunnen wij alleen garanderen door snel en direct jou bestelling klaar te zetten voor bezorging.  Zodra jouw bestelling binnen komt, gaat ons orderpicker meteen aan de slag en binnen paar uurtjes heb jij jouw bestelling in huis. 

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Wij vinden het belangrijk dat jij de nodige voorraad in je winkel hebt. Heb je per ongeluk toch iets teveel besteld of ben je na het bestellen achter gekomen dat je toch nog wat op voorraad hebt van een net bestelde product, dan kun je die voor 15.00 uur annuleren. 

Wordt jouw bestelling door ons op dezelfde dag afgeleverd? Dan kun je dat product terug meegeven met de bezorger en wij zorgen dat het bedrag op je rekening gestort wordt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Tot 15.00 uur kun je allelei producten toevoegen aan jouw bestellijst. Dit kan alleen voor bestellingen die per post geleverd worden. Bestellingen die wij direct zelf afhandelen en jij dus op dezelfde dag krijgt, kunnen niet aangepast worden. 

Vragen over bezorging?

Kan ik vandaag nog mijn bestelling ontvangen?

Voor Rotterdam en omgeving en Den Haag en omgeving bieden wij een top service. Vandaag besteld = vandaag in huis. Zo hoef jij (bijna) nooit meer nee te verkopen en hou jij jouw voorraad optimaal. Deze service breiden wij beetje bij beetje uit en kunnen meer steden van genieten en klanten blij maken.

Wij werken met tijdsloten waarin je kunt bestellen en wij zo snel mogelijk jouw bestelling afleveren. 

Voor 15:30 besteld is vandaag bezorgd. Bestellingen die na 15:30 uur worden gedaan, worden de volgende werkdag vroeg in ochtend afgeleverd. Dit gebeurt dan tussen 09:00-11:00.

Op Zaterdag is het voor 14:00 uur bestellen is dezelfde dag in huis. bestellingen na 14:00 uur op  zaterdag worden maandag bezorgd. 

Deze service wordt alleen aangeboden aan klanten met een account die de optie vandaag besteld, vandaag bezorgd hebben. Die optie krijg je op basis van jouw postcode.

Vragen over de mogelijkheden voor jouw winkel? Bel ons gerust op.

Ik heb de optie vandaag besteld, vandaag bezorgd (helaas)  niet. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Jouw complete bestelling die op werkdagen voor 18.00 uur in de winkelwagen worden gedropt en afgerekend, versturen wij diezelfde dag nog. De volgende werkdag heb je de nodigde onderdelen voor je reparatiewerk dus al binnen (in Nederland en België). Plaats je een bestelling in het weekend, dan is de verwerking hiervan het eerste wat we op maandag oppakken.

Uitzonderingen daar gelaten: redenen van vertraagde levering
  • 1. Het adres ligt op de Waddeneilanden.
  • 2. Je hebt een adres in het buitenland (exclusief België).
  • 3. De koerier of vervoerder wordt om bepaalde redenen opgehouden.
  • 4. Technische storingen die roet in het eten gooien.
  • 5. Feestdagen of drukte en beperkte capaciteit bij de vervoerder kunnen leiden tot vertraging op de lijn.
  • 6. De zaterdag is in België geen dag om producten te leveren.

Wordt mijn bestelling ook op zaterdag geleverd?

Ja, als je op vrijdag voor 18:00 uur bestelt, staat je bestelling de volgende dag bij je voor de deur. Kies dan wel PostNL als levermethode. UPS levert namelijk niet altijd op zaterdag en ook niet in alle regio’s.

Winkelwagen
Inloggen / Registreren

Nog geen account?

Account aanmaken
Product Categorieëns
Follow:
Cookies
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Akkoord Meer info